Ако не се показват стойности на измервания в приложението, това може да се дължи на проблем с батерията или комуникацията.
Най-напред проверете нивото на заряда на батерията на сензора.
– Проверете нивото на заряда на батерията на сензора, като отворите приложението и намерите: „Settings (Настройки) > Home management (Управление на дома) > Room (Стая) > Sensor switch (Сензорен превключвател) > Battery level (Ниво на батерията)“.
– Извадете батериите, изчакайте няколко секунди, преди да ги поставите отново, и след това проверете дали LED индикаторът мига от предната страна на превключвателя.
След това проверете качеството на безжичния сигнал между сензора и гейтуея.
– Проверете качеството на безжичния сигнал на сензора, като отворите приложението и намерите: „Settings (Настройки) > Home management (Управление на дома) > Room (Стая) > Sensor switch (Сензорен превключвател) > Radio signal (Безжичен сигнал)“.
– Преместете сензора по-близо до гейтуея.